dimarts, 23 de gener del 2007

La dimensió desconeguda

Iker Romero ha resolt l'enigma dels retrassos de la RENFE!. En el seu pròxim programa entrevistarà a un conductor de tren de rodalies que un dia va arribar tard a la feina per culpa d'una avaria en el tren que el portava de casa seva fins al lloc de treball, que curiosament era la RENFE, més concretament el servei de rodalies. Ja hem entrat a la dimensió desconeguda : un conductor de tren que arriba tard a la feina per culpa d'una avaria en un tren que fa que el tren que havia de conduir es retrassi i per un efecte domino el tren que ha d'agafar aquest home per anar a treballar sempre té retards!. Quina angoixa, no ho acabo d'entendre ni jo mateix que ho estic escribint. Perque, aleshores què és primer, el retràs del tren que agafa el conductor o el que provoca ell mateix o s'ha retrassat tot tant que ja mai més podrem tornar a anar a l'hora?. No ho se i m'interessa ben poc perque jo tinc ADSL 1 Mb amb telefònica!!.