dimecres, 6 de desembre del 2006

Fumando espero....


Ja tinc la solució als fumadors com jo!!!. Posem pel cas que tenim una esperança de vida de més o menys 80 anys ( per aquí va la cosa ). Si ens fumessim una cigarreta cada dia de la nostra vida acabariem les nostres hores havent fumat la no despreciable quantitat de 29.200 cigarretes, això fa un total de 1.460 caixetes de tabac ( una dada tonta és que traduït a euros son ni més ni menys que 3.650 € aproximadament!! ). Si això ho dividim pels dies que té un any, ens dona que haurem fumat l'equivalent a 4 anys de la nostra vida!!!. Ara jo em pregunto : no seria més fàcil que la Seguretat Social ens proporcionés les 1.460 caixetes totes de cop quan tinguéssim 10 anys i als 14 ja ens ho hauriem fumat tot i podriem començar una vida plena de salut?. Ja, Ja, Ja... per celebrar-ho vaig al Paki a comprar tabac, que només em queda un PITILLU!!!!